Retourneren
Is een product dat wij je geleverd hebben defect gegaan binnen de garantietermijn, ben je niet tevreden over het geleverde product of heb je een verkeerd product bezorgd gekregen, lees dan onderstaande informatie goed door.
Defect product:
Indien een product binnen de garantietermijn defect gaat, dan kun je het product terugsturen en krijg je een nieuw exemplaar van ons. Dit geldt alleen voor producten die bij ons gekocht zijn.
Wij raden je aan om voordat je iets terugstuurt eerst contact met ons op te nemen. Wellicht doe je iets verkeerd waardoor het product niet werkt. Stuur je iets terug, vul dan het retourformulier in, print het uit en voeg het bij je terugzending.
Niet tevreden over product:
Koop je niet bedrijfsmatig (dus als consument), dan heb je het recht om producten binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden naar ons terug te sturen. Je krijgt dan het aankoop bedrag van die producten terug. Stuur je een hele bestelling terug, dan krijg je het hele bedrag van de bestelling terug.
De kosten voor het terugsturen dien je zelf te betalen. Wij raden je aan om het via DHL4YOU te doen, naar een servicepoint bij ons in de buurt. Dit kost namelijk maar 4 euro.
Indien je een bedrijfsnaam invult, doe je geen consumentenkoop. In dat geval vervalt bovengenoemd recht. Toch kunnen ook bedrijven producten (zonder opgaaf van reden) retourneren. Voor meer informatie kunt je contact met ons opnemen.
Neem voordat je iets terugstuurt eerst contact met ons op. Stuur je iets terug, vul dan het retourformulier in, print het uit en voeg het bij je terugzending.
Verkeerd product geleverd:
Wij doen er alles aan om het juiste product te leveren, maar in een uitzonderlijk geval kan het voorkomen dat je het verkeerde product geleverd krijgt. Neem in dat geval direct contact met ons op. Wij zullen je dan vragen het product terug te sturen en sturen je het juiste product op. Blijkt bij terugkomst van het product dat je inderdaad het verkeerde product geleverd hebt gekregen, dan vergoeden we de verzendkosten naar ons terug (mits onze verzendinstructies opgevolgd zijn).
Instructies voor het terugzenden:
- Vul het retourformulier in.
- Tenzij anders overeengekomen stuur je het complete artikel op, dus inclusief accessoires en verpakking.
- Als je iets terugstuurt dan is het belangrijk om het goed te verpakken! Jij bent namelijk verantwoordelijk voor de manier waarop het bij ons aankomt.
- Jij bent verantwoordelijk voor de terugzending! Wij zijn niet verantwoordelijk voor zendingen die bij de post zoekraken.
- Zorg voor voldoende frankering. Onvoldoende of ongefrankeerde zendingen worden geweigerd.
Wellicht overbodig, maar wij accepteren alleen retourzendingen van producten die door ons geleverd zijn. Let er dus goed op dat je het juiste product terug stuurt. Veel van onze producten zijn zowel zichtbaar als onzichtbaar gemerkt. Stuur je een product terug dat niet door ons is geleverd, dan kunnen wij je retouraanvraag niet in behandeling nemen.;
Retourformulier:
Om de afhandeling van je terugzending in goede banen te leiden hebben wij een retourformulier. Het is belangrijk om dit formulier in te vullen en bij je retourzending te doen. Zo weten onze medewerkers dat de retourzending van jou is en wat ze moeten doen. Het formulier vind je hier.
Meer informatie:
Voor meer informatie over de levering en het retourrecht verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.